POLITICA DE RETUR
PREZENTA POLITICA NU SE APLICA PENTRU PRODUSELE DIN
CATEGORIA DISPOZITIVELOR MEDICALE
În conformitate
cu art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in
cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea
si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de
retragere de 14 zile pentru a se retrage
dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor
comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa
justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri. Inova Pharma vă
ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice,
după o anunțare în prealabil la adresa de email: comenzi@qvit.ro sau la
numărul de telefon: +40774436046.
NU SE ACCEPTA RETURUL PENTRU PRODUSELE DESIGILATE
Procedura de denunțare si retur:
PASUL 1
Returnarea se face anunțând în
prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din
cele 2 modalități:
-
la adresa de email
-
la numarul de telefon +40774436046.
PASUL 2
Un operator Inova Pharma va face
o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre
firma de curierat cu care colaboram – Fan Courier, stabilindu-se cu acesta data
și adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
PASUL 3
Clientul predă curierului coletul
împreună cu toate documentele primite inițial.
PASUL 4
Suma achitată inițial de client
va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a
coletului de retur, la sediul Inova Pharma împreuna cu scrisoarea de denunțare.
Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
-
Cheltuielile de transport vor fi achitate
integral de catre client.
-
Se accepta returul numai in termen de 30 de zile
de la primirea coletului.
-
In colet se vor afla toate documentele primite
initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si
platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea
sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii (scrisoarea
de denunțare)