Meniu
Coș

Politica de Retur

POLITICA DE RETUR

 

PREZENTA POLITICA NU SE APLICA PENTRU PRODUSELE DIN CATEGORIA DISPOZITIVELOR MEDICALE

 

În conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de retragere  de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri. Inova Pharma vă ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la adresa de email: comenzi@qvit.ro sau la numărul de telefon: +40774436046.

NU SE ACCEPTA RETURUL PENTRU PRODUSELE DESIGILATE

 

Procedura de denunțare si retur:

 

PASUL 1

Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 2 modalități:

-          la adresa de email       comenzi@qvit.ro

-          la numarul de telefon       +40774436046.

 

PASUL 2

Un operator Inova Pharma va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre firma de curierat cu care colaboram – Fan Courier, stabilindu-se cu acesta data și adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

 

PASUL 3

Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.

 

PASUL 4

Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur, la sediul Inova Pharma împreuna cu scrisoarea de denunțare. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.

-          Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

-          Se accepta returul numai in termen de 30 de zile de la primirea coletului.

-          In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii (scrisoarea de denunțare)